YESSS ik kan staan!!

17 november 2014 - Port Louis, Mauritius

Zoals de titel al luid: IK KAN STAAN!! Gisteren weer een lesje kitesurfen gehad, en het is me gelukt om op het bord te staan!! (dat het maar voor een paar 100 meter was is een klein detail). Maar aangezien dat al goed schijnt te zijn voor je 2e les ben ik extreem blij! :D Volgens mij heb ik mijn sport gevonden!! Dus dit wordt nog wat :)

Wel extreme spierpijn nu, klein minpuntje.. had niet verwacht dat ik er zoveel last van zou krijgen. Maarja dat hebben we er maar voor over. Net zoals het feit dat ik de halve oceaan heb doorgeslikt..

En nu even een heel groot feit: Ik zit vandaag precies op de HELFT! oftewel 2 en een halve maand achter de rug en nog 2 en een halve maand te gaan. Nog even en het is alweer december met kerst en nieuwjaar, het gaat zo snel allemaal..

Vorige week ben ik naar Grand Baie geweest zoals ik al had verteld in mijn vorige blog. Dat was echt super gezellig! Eerst de hele dag met een super grote groep op het strand vertoeft. Mij hoor je daar in ieder geval niet om klagen, haha. En savonds natuurlijk uit geweest! Was ook allemaal super gezellig en leuk. Dus ik heb me prima vermaakt :)

Volgend weekend word al helemaal hilarisch. Een huisgenoot heeft van contacten de vraag gekregen of hij en al zijn andere 'blanke' vrienden in een Bollywood film willen spelen. Wat blijkt, het is een strandfeest en ze willen een multicultureel publiek. Dus we hoeven alleen maar te doen waar we goed in zijn en dat is een strandfeest houden voor 2 dagen lang. Nou prima al zeg ik het zo. Haha

En nu op naar de volgende helft van mijn tijd hier!

Au revoir!! <3