Merry Christmas!

23 december 2014 - Flic en Flac, Mauritius

Hello everyone!

Morgen is het al kerstavond.. En ik moet toch echt zeggen dat ik totaal geen kerst gevoel heb. Hier op een tropisch eiland met de hitte en de palmbomen associeer ik alles meer met zomer en totaal niet met winter en kerst. Kerst is voor mij meer met mijn dekentje op de bank liggen omdat het anders te koud is. Als ik dat hier doe dan zweet ik mij kapot. Ik lig nu veel liever in mijn bikini op het strand met kerst, Hahaha.

2 weken terug heb ik weer een dolfintrip gedaan, en alweer op een paar meter afstand van dolfijnen gezwommen. Echt een hele bijzondere ervaring telkens weer :) Savonds hadden we een groot feest in 1 van de studentenhuizen, omdat er 2 jongens terug naar huis gingen. Was erg gezellig en druk :)

Ow en de verkiezingen natuurlijk, waarover ik in mijn vorige blog had verteld. Uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en had ik er alleen maar 1.5e dag vrij door. Want op de dag dat de uitslagen bekend werden gemaakt werd het aangeraden om voor 1 uur thuis te zijn omdat er chaos werd verwacht, dus mijn baas liet ons allemaal eerder gaan. Maar om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen rellen gezien, zelfs in Port Louis, de hoofdstad was het erg rustig had ik gehoord. Dit kwam doordat er een andere partij had gewonnen dan normaal en heel veel mensen vonden dat zij moesten winnen, dus ze hadden geen enkele reden om te gaan rellen. Naja ik vond alles wel prima, geef mij nog maar wat dagen vrij om dit soort redenen. Hahaha

Vorig weekend ben ik alweer naar Casela gegaan, maar dit keer echt als bezoek en niet voor een foto shoot. :P Het was echt erg leuk! Ik heb welpjes geaaid, ze waren zo lief! En echt extreem hyperactief, haha. Er was ook een vogeltje die erg graag op de foto wilde en ons achter na vloog, en ik heb nu ook een schildpad selfie om aan mijn collectie met must have foto's van mauritius te kunnen toevoegen. Haha prima dagje dus :)

Wel een nadeeltje is dat ik nu al een week met een zere elleboog rondloop.. Het is heel apart, hij was dik, warm en deed zeer. Heb nog steeds geen idee wat het is. Maar heb in ieder geval een antibiotica kuur voorgeschreven gekregen. Dus geen wijntje voor mij met kerst.. (misschien stiekem toch wel 1 of 2, omdat het toch wel kerst is. haha)

En jaa kerst! Ik heb nog geen idee wat we hier nou precies gaan doen, maar het zou vast wel leuk worden. Er zijn in ieder geval genoeg ideeën dus er komt vast wel iets uit.

Maar voor nu: MERRY CHRISTMAS! En een GELUKKIG NIEUWJAAR alvast ! :) Niet vergeten mijn kerstfoto te bekijken! En natuurlijk de andere foto's!

Dikke kus <3

1. Oma Tiny:
    23 december 2014
    Zo nou weet je ook eens om in een warm land kerst te vieren
    en oliebollen te eten op het strand heel vreemd
    wij hopen dat je arm er nog aan zit als je thuis komt,
    het is zo moeilijk om de bagage te dragen.
    Wij kijken naar je uit. opa Joop,oma Tiny.
  2. Johan:
    24 december 2014
    Hey Marijn. Hele fijne kerst en nieuwjaar gewenst. As ik het allemaal zo lees zal dat (afgezien van die elleboog dan) wel gaan lukken!!! Geniet er nog ff van.
    Groetjes, Johan.