Uurtjes aftellen

30 augustus 2014 - Wilnis, Nederland

Zoals veel mensen al weten heb ik besloten om een blog bij te gaan houden de komende 5 maanden. Naja in ieder geval.. ik ga proberen het regelmatig bij te houden. Inclusief alle beloofde foto's van het mooie weer, blauwe zee, strandchillings etc (A) Vooral als er hier in Nederlands weer eens prutweer is.

Morgenavond vertrek ik definitief richting Mauritius, dus de laatste stressmomenten zijn aangebroken. Vooral het geval.. 'wat moet ik allemaal mee!' *PANIEK* is erg aanwezig. En blijf ik wel onder de kilo's die ik mee mag nemen. Oftewel, redelijke inpak stress dus. Het feit dat alles ook nog buiten mijn koffer ligt is ook redelijk zorgwekkend.

In ieder geval, het gene waar ik mij het meeste zorgen over maak is dat ik iedereen hier in ons kleine kikkerlandje moet gaan missen. Gisteren nog met al mijn lieve vriendjes naar een plaatselijke kroeg geweest, zodat ik iedereen nog tenminste 1 keer kon zien. En om eerlijk te zijn, hoe nuchter ik soms ook deed, sjesus wat was dat zwaar.. Dat ik echt geen held ben in afscheid nemen is maar weer eens een feit.

Gelukkig heb ik super toffe aandenkens gehad van iedereen! Ja jongens ik weet het mijn speech was rampzalig.. (eigenlijk was er geeneens 1tje) maar op dat moment kon ik het gewoon echt niet. Dus nu maar even hier:

Guys, ik vond/vind het super tof dat jullie er allemaal waren gister. En ook al heb ik echt heel veel zin in mijn avontuur, jullie weten dat ik jullie allemaal stuk voor stuk echt super erg ga missen. Het liefst wil ik jullie allemaal in mijn koffer proppen en meenemen. Gelukkig zijn die 5 maanden zo voorbij en al helemaal met dat boekje van jullie, stelletje idioten zijn jullie ook. Ook bestaat er skype, dus als jullie weer eens een keer een saai filmavondje houden ofzo, gooien jullie skype maar aan. Dan ben ik er ook nog een soort van bij! :)

En alle andere lieve vriendjes die er ook waren gister, super tof dat jullie er waren. Het was echt een perfecte avond! :)

Oke en nu ga ik kappen met dit eigenlijk best wel nutteloze eerste blog, want eigenlijk heb ik nog geen ene ruk meegemaakt. Dus ik ga echt proberen dit gedoe bij te houden en als je het wilt volgen kan je je email adres invullen, of gewoon mijn facebook in de gaten houden! :)

Dikke Kus,

Mij <3