3 maanden voorbij. nog 2 te gaan

3 december 2014 - Flic en Flac, Mauritius

Bonjour!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen. Dus hier weer een update!

Zoals ik in mijn laatste blog had geschreven moest ik eigenlijk dat weekend in een bollywood movie 'spelen'. Dat is uiteindelijk niet door gegaan, aangezien het weer niet zo best was. Maar mij hoor je niet klagen! In plaats van naar een bollywood movie te gaan heb ik gekitesurft. stukken beter, achteraf gezien! En het ging ook weer super goed! Dus ik ben nu maar echt op zoek naar een kite voor mijzelf (leuk sinterklaas/kerstcadeautje al zeg ik het zelf! haha)

De woensdag daarna ben ik naar Casela geweest. Dat is een soort dierenpark waar je ook heel veel activiteiten kan doen. Maar dit was niet zomaar een bezoekje. Een vriendin (die daar stage loopt) vroeg mij namelijk voor een 'fotoshoot'. Ze hadden namelijk nieuwe foto's nodig voor de site en folders. Dus beetje rondgelopen, activiteiten gedaan en ondertussen een beetje lachen voor de foto. Prima dagje al zeg ik het zo! En ik heb eindelijk mijn schildpad foto!! Zonder deze foto kan je Mauritius namelijk niet fatsoenlijk verlaten.

Helaas was vorig weekend het laatste weekend van 1 van mijn huisgenoten, aangezien hij vandaag weer terug naar Spanje vertrekt.. Dus we moesten zijn laatste weekend goed vieren! Vrijdag zijn we met een hele grote groep uiteten geweest bij Domaine Ana (een restaurant met een chinees/japans tintje), wat erg lekker was!

En voor zaterdag waren we gevraagd om hostess te spelen op een groot feest hier. Met de voorwaarde dat we op een segway mochten rijden. En dat was echt heel erg tof! Beetje rond crossen op zo een ding en mensen naar de VIP ruimte brengen. Niet het slechtste baantje moet ik zeggen. (En dat maar voor 2 uurtjes, waarna we daarna overal mochten komen en gratis drinken hadden :) )

Op zondag zijn we met een grote groep op een catamaran trip geweest. En dat was echt heerlijk. Liggen op de voorkant van de catamaran in het zonnetje is geen erge zondag! Ik heb trouwens besloten dat als ik ooit rijk wordt, ik er ook ééntje ga kopen. haha.

Gister heb ik voor het eerst van mijn leven in het echt gezien hoe een tattoo wordt gezet. Aangezien mijn huisgenoot voordat hij naar huis wilde nog een tattoo wilde van de border van Mauritius. En ik wilde natuurlijk mee! haha. Erg leuk en interessant om te zien! :)

Omdat we met heel veel Nederlanders hier zijn gaan wij vrijdag natuurlijk ook sinterklaas vieren! Maar niet alleen met de Nederlanders. Frans, Duits, Spaans en andere landen zijn natuurlijk ook welkom. Oftewel we gaan ze introduceren in: Hoe vier je sinterklaas! We houden het simpel gelukkig, alleen een cadeautje en een gedicht (in het engels... ik was al slecht in gedichten in het Nederlands,. dus dit wordt nog wat)  En natuurlijk ga ik van het weekend weer kitesurfen als het weer en de wind meezit! :)

Ow en trouwens. Ik wordt nu toch wel heel erg bruin en blond.. Ben benieuwd hoe ik ben als ik terug kom.. Ik ga me waarschijnlijk erg bruin voelen aangezien jullie nu al zitten met 1 graden. Haha. Heb bijna medelijden met jullie :)

Dikke kus <3

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma Tiny:
    3 december 2014
    Hallo vacantieganger
    Aan de foto,s te zien lijkt het wel een vacantieoord leuk hoor.
    Twee maanden nog maar voor jou maar voor ons lijkt het heeeel
    lang voor het weer eind Januarie is,geniet er nog maar flink van.
    Gr opa Joop oma Tiny