Weer een weekend voorbij

15 september 2014 - Flic en Flac, Mauritius

Morgenochtend zit ik hier precies 2 weken, en om eerlijk te zijn voelt het al veel langer dan dat.. Ik heb ook al zoveel gezien en gedaan in de afgelopen 2 weken. Mijn eerste stageweek is goed verlopen. Nog niet zo heel druk gelukkig, maar dat gaat nog wel komen ben ik bang. Wat me wel zwaar valt is het vroege opstaan elke dag, na een vakantie lang te hebben uitgeslapen is half 7 je bed uit 5 dagen per week toch wel een hele opgaven.

Om even antwoord te geven of we wat hadden gewonnen bij de horse race. Ja de laatste race (wat ook de belangrijkste race was, aangezien deze maar 1x in het jaar wordt gehouden) hebben we op het goede paard gewed! beetje jammer was alleen dat we hieraan het minste geld hadden besteed. xD we kozen vooral op grappige paardennamen, dus erg goed waren we niet. Haha

Dit weekend ben ik op een dolfijnentrip geweest. En dat was echt heel erg tof! Ik kan nu zeggen dat ik op 2 meter afstand van een groep dolfijnen heb gezwommen. :) De dolfijnentrip was eigenlijk gewoon een hele dagbesteding. Eerst ging je dolfijnen kijken, waar de trip eigenlijk om ging. Maar daarna zijn we nog naar de Crystal rock geweest, dit is een erg beroemde rots midden in de zee. Daar heb ik nog gesnorkeld. Daarna gingen we naar een eilandje waar we hebben gebarbecued, wezen zonnen en wat dingetjes gekocht. Oftewel een super toffe dag :).

Smiddags toen ik weer terug was natuurlijk even met Milo geskyped, die jarig was :) Ik mis de appeltaart hier wel moet ik zeggen..

En nu op naar week 3 hier in Mauritius :)

Kusss <3

1. Jeanet:
    15 september 2014
    Ik zorg wel dat er appeltaart is als je weer terugkomt ok?
  2. Oma Tiny:
    15 september 2014
    Hallo Marijn
    Wat een leuke dingen heb je al gedaan,geen wonder dat je het daar naar je zin hebt,groetjes ook van Opa natuurlijk.
    Oma Tiny
  3. Rianne:
    21 september 2014
    leuk om zo op de hoogte te blijven van waar je zit.
    Veel plezier.